Komentarze: 0
Oracle zamierza ogłosić nową potrzeb klienta moduł do zarządzania swoją
Agile Product Lifecycle Management (PLM) pakiet oprogramowania początku
przyszłego roku.
Moduł będzie dodać "Przedsiębiorstwo 2,0" Agile funkcjonalności,
które zostały na rynku od ponad dziesięciu lat i liczy się wśród swoich
klientów Coca-Cola, McDonalds i Philips Medical.
Ponieważ są nabywane przez Oracle w maju 2007, Agile otrzymała
niewielką liczbę aktualizacji zrobić z integracji i współdziałania.
Potrzebach klientów będzie zawierać moduł zarządzania elementami
oprogramowania społecznych - takich jak user-generated content i masa
współpracy portali - do firmy Software Suite.
Według Oracle wykonawczej Hardeep Gulati, popularność sieci 2,0
konsumentów w przestrzeni kosmicznej mogły Przedsiębiorstwo 2,0
nieuniknionym progresji dla firm.
"Istnieje wiele uznania w Oracle, aż do zarządzania górę, że
Przedsiębiorstwo 2,0 jest zmiana układu biznesu", powiedział Gulati,
którzy to Oracle's Vice President, PLM PIM i strategii produktu.
"Każda firma, którzy w branży produktów budowlanych potrzeby
współpracy, zarówno wewnętrznie lub zewnętrznie," powiedział iTnews.
Gulati oczekuje Przedsiębiorstwo 2,0 do korzystania PLM poprzez
ułatwienie współpracy między dostawcami, producentami i projektantów
oprogramowania i sprzętu.
Przedsiębiorstwo 2,0 elementów może być również pomoc w
zapewnieniu, że produkty są zgodne z przepisami, takimi jak Unia
Europejska, ograniczeń w zakresie substancji niebezpiecznych Dyrektywa
(RoHS) poprzez zapewnienie przegląd różnych procesów.
Gulati wyraziły zainteresowanie w australijskim rynku PLM, które
są szacowane na 90 dolarów i miliona nasilony przez dużą liczbę firm,
które zajmują w Pakowane towary konsumpcyjne.
"PLM jest obszarem widzimy jako popyt. Mamy bardzo silny
rurociągu, a to [Australian] rynku jest dla nas bardzo ważne ",
powiedział.
Ale chociaż Web 2,0 zostało podkreślone przez analityków za
kształtowanie trendów w branży, trwały wpływ na przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwo 2,0 jest jeszcze, aby je zobaczyć.
Chociaż północnoamerykańskich przedsiębiorstw były postrzegane
objąć Przedsiębiorstwo 2,0 narzędzi, Azja Pacyfik zbliża się
technologii z ostrożnością, Gulati przestrzegane, zauważając, że
technologia jest mniej powszechne nadal Europa, na Bliskim East i
Afryka (EMEA).
Własności intelektualnej (IP) prawa zostały w szczególności
dotyczą przedsiębiorstw, którzy mogą być biorąc pod uwagę korzystanie z
publicznych sieci Web użytkownik forum w celu uzyskania opinii i
omówienia przyszłych kierunków technologicznych.
Zauważając, że IP to "temat wrażliwy", Gulati twierdził, że współpraca i otwartej dyskusji z użytkownikami promuje innowacje.
Aby przeciwdziałać IP obaw, sugeruje on ułożony podejście
zatrudnionych przez Oracle i jego partnerów, w szerszej społeczności,
które jest otwarte dla publiczności, a także mniejsze, zamkniętego
obiegu "strategii Rady" caters do wybranych partnerów i liderów branży.
"Jako firma, jeśli nie obejmą go, there's going to być około 2,0
społeczności Web tam swój produkt tak," stwierdził, alluding do
wirusowej, user-generated charakter sieci.
"Możesz [firma] mogą być również częścią tej społeczności", powiedział.